توضیحات

مجتمع تفریحی جزیره آفتاب از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تفریحی در مالدیو است که مهمانان می‌توانند با قدم زدن، بوگی‌ها یا دوچرخه‌های فرسوده با پرداخت هزینه از دیدن جزیره بهره‌مند شوند. در حالی که بسیاری از مسافران برای زیبایی و احساسات خوبی که این جزیره دارد آن را انتخاب می‌کنند، جزیره آفتاب افرادی را جذب می‌کند که در محیط‌های بزرگ مجتمع‌ها احساس خوبی دارند و از اجتماع‌پذیری استقبال و دوست دار فعالیت‌های بسیار متنوع هستند. علاوه بر این، اقامت در این مجتمع یکی از کمترین نرخ‌ها را برای اقامت در جزیره‌های خصوصی برخوردار است.

در گذشته، مهمانان نکاتی را مشاهده کرده‌ بودند که  به دلیل کمبود توجه مالک به وجود آمده بود، به طوری که در سال 2016 برای مالکیت تجدید نظر انجام دادند. گیاهان در اطراف اتاق‌ها و مناطق دیگر بازطراحی شده‌اند تا جمعیت حشرات را کاهش دهند و ظاهر کلی هتل و مجموعه را بهبود بخشند، هم‌چنین مجتمع برنامه غذایی خود را بازسازی کرد و تنوع غذایی بالایی را در اختیار مشتریان قرار داد. ویژگی‌های مورد علاقه کودکان، تلویزیون‌های جدید در اتاق‌هاست. اینترنت وای فای رایگان در اتاق و کلاس‌های یوگا نیز در این مجتمع تفریحی موجود است. با این حال، اتاق‌ها و فضاهای عمومی هنوز هم بر روی طراحی اولیه و قدیمی خود تمرکز دارند - به عنوان مثال استفاده از پارچه‌های گلدار و مبلمان چوبی.

در ادامه به ده واقعیت جذاب درباره مجتمع سان آیلند ریزورت مالدیو می‌پردازیم:

۱. مجتمع آفتاب در ماه اکتبر ۱۹۹۸ افتتاح شد

غواصی در اینجا تجربه زنده و سرگرم‌کننده‌ای است و فرصتی برای ملاقات با سایر غواصان هم‌فکر است. مرکز غواصی PADI همچنین گردش‌های غواصی را برگزار می‌کند، مانند گزارش‌های کوسه نهنگ یا مانتا.

مجتمع آفتاب و اسپا، که در ماه اکتبر ۱۹۹۸ افتتاح شد، در محیطی باشکوه در اتول جنوبی آری قرار دارد.

۲. جزیره آفتاب بزرگ‌ترین جزیره مجتمع مانند در مالدیو استجزیره آفتاب مالدیو بزرگ‌ترین مجتمع جزیره در مالدیو است.

بهترین دسترسی از طریق پرواز داخلی از ماله به فرودگاه مامیگیلی است. این امکانات بهترین ساحل و غذاهای خوشمزه را دارد و کارکنان بسیار مهمان‌نواز هستند. شما می‌توانید به راحتی ۶ شب را در این جزیره با تجربه فعالیت‌های متنوع بمانید. 

۳. این مجتمع در جزیره خصوصی خود واقع شده است

مجتمع آفتاب و اسپا بر روی جزیره خصوصی خود در اتول جنوبی آری قرار دارد که به خاطر غواصی عالی و دیدار با کوسه‌های نهنگ‌باله معروف است. جزیره به طور محلی به نام نالاگورایدو شناخته می‌شود و بیش از یک مایل طول دارد و نیم مایل عرض دارد و حدود ۳۵ دقیقه طول می‌کشد تا طی کنید.

مهمانان اغلب دوچرخه‌ها را اجاره می‌کنند یا از سواری رایگان با بوگی‌ها استفاده می‌کنند. پس از رسیدن به فرودگاه ماله، مسافران باید پرواز هواپیما به جزیره مامیگیلی را بگیرند که پس از آن باید ۱۰ دقیقه با قایق سریع به جزیره آفتاب برسند.

روش‌های پرواز هواپیما به طور واضح برنامه‌ریزی شده‌اند  و اغلب تنها زمانی پرواز را ترک می‌کنند که هواپیما تعداد کافی از افراد را به همان سمت می‌برد.

۴. احاطه شده توسط سواحل سفیدرنگ و لاگون فیروزه‌ای 

جزیره آفتاب احاطه شده است توسط ساحل‌های سفیدرنگ زیبا و یک لاگون فیروزه‌ای. سواحل جنوبی جزیره توسط یک ریف کم‌عمق که برای غواصی خود راهنمایی می‌کند، فراخوانده می‌شود. مهمانان در طرف مخالف جزیره یک ساحل وسیع سفیدرنگ و آبی مناسب برای کودکان می‌یابند.

مهمانان می‌توانند از میان چندین صندلی آرامش چوبی (بعضی دارای دسته‌های نازک و بعضی دارای چتر) یا آویزها انتخاب کنند. اتاق‌ها دارای حوله‌های ساحلی هستند. زیرا برخی از بخش‌های ساحل دارای سنگ‌های زیرآبی و قطعات کرمی شکسته‌شده هستند، مهمانان با پاهای حساس باید صندلی‌های انگشتی بپوشند. 

برخی از سواحل دارای کیسه‌های شنی کمتر از زیبا برای جلوگیری از فرسایش هستند، اما در کل سواحل زیبایی دارند. 

۵. مجتمع آفتاب و اسپا دارای ۴۶۲ ویلا زیبا مبله است

مجتمع آفتاب و اسپا دارای ۴۶۲ اتاق مبله زیبا است که همه امکانات مدرن را دارا هستند و لمس‌های طراحی عالی، و یا کوتاهی راه از ساحل سفید پرشور یا اطراف آبهای زردابی هندوستان فراهم می‌کنند.

امکانات اقامتی مجتمع آفتاب و اسپا از ویلای‌های آرامش‌بخش غروب تا استیل‌های بالای آب، این را به تعطیلات جزیره ایده‌آل می‌کند.۴ اتاق بالای آب، از جمله ۴ اتاق پریسیدنتیال، ۳۰ ویلا غروب، ۲۱۸ بنگالوی سوپریور ساحل، ۱۰۶ بنگالوی سوپریور استاندارد و ۳۶ ویلا آفتابی وجود دارد.

تمام بنگالوی‌های استاندارد و سوپریور ساحل، و همچنین ویلای‌های غروب، در ساحل واقع شده و دیدی مستقیم به دریا و ساحل دارند. بنگالوهای بالای آب بر روی ستون‌ها در لاگون ساخته شده‌اند، با دک‌های خصوصی که دیدگاه وسیعی از افق گسترده را ارائه می‌دهند.

۶. این مجتمع دارای یک اسپا برنده جایزه معروف است

جزیره همچنین خانه اسپای بزرگترین اسپای مالدیو است و یک ساحل خصوصی و اسپای برنده جایزه دارد. اسپای مجتمع آفتاب یکی از مشهورترین اسپاهای برنده جایزه در مالدیو است.

اسپای Araamu همچنین جایزه "جایزه اسپای لوکس جهان ۲۰۱۳" را به دست آورده است. اسپای Araamu مجتمع آفتاب و اسپا را به همان شرایط خوشایندی که مطمئن می‌شوید که به طور کامل از استراحت استراحت کامل کرده‌اید، منتقل می‌کند.

زمانی که در اسپا صرف می‌شود کاملاً برای تفریح کامل مشتریان اختصاص داده شده است. "ARAAMU" کلمه‌ای است با ریشه‌های سانسکریت که به یک وضعیت خوشایند کامل اشاره دارد. در پاویلیون‌ها، که در میان اتاق‌های گردشگری گسترده قرار دارند و دارای دو تخت است، به زوج‌ها امکان ماساژ آرامش‌بخش با هم فراهم می‌شود.

داخل این آسایشگاه‌های خصوصی تکمیل شده‌اند با یک حمام خصوصی، جکوزی و اتاق بخار. اسپای Araamu یک معبد محلی است که به شما لذت بخش‌ترین لذت را ارائه می‌دهد.

۷. بازدیدکنندگان در مجتمع در برنامه‌های غذایی دستبند می‌زنند

مجتمع آفتاب دارای برنامه‌های غذایی اختیاری است، از جمله بسته‌های همه‌گیر. با این حال، برنامه‌های غذایی به رستوران بوفه اصلی Maaniya Restaurant محدود هستند، که غذاهای بین‌المللی و محلی را در یک محیط آزاد و غیررسمی ارائه می‌دهد.

مهمانانی که وعده‌های غذایی بوفه آن‌ها را از دست می‌دهند، تخفیفی را برای ناهار یا شام در رستوران‌های ویژه دریافت می‌کنند. همچنین در قهوه‌خانه می‌توانید ۲۴ ساعته میان‌وعده بخورید. انتظار می‌رود مهمانان برای برنامه‌های غذایی دستبند بپوشانند.

۸. این مجتمع دارای پنج رستوران است

مجتمع آفتاب و اسپا شامل پنج رستوران است، از جمله رستوران بوفه Maaniya Restaurant، یک رستوران بوفه که غذاهای خارجی و محلی را در یک محیط آزاد و غیررسمی ارائه می‌دهد. رستوران دوم Southern Star Restaurant، که به غذاهای هندو مالدیوی متخصص است.

رستوران سوم آلاکارت گزینه‌های پرهزینه‌ای ارائه می‌دهد، از جمله یک رستوران تایلندی بالای آب، یک مکان ایتالیایی با یک محل ژاپنی و یک باربیکیو ماهی کوچک. نظرات مثبت درباره غذا از زمانی که مجتمع در اوایل سال ۲۰۱۸ یک سرآشپز اجرایی جدید انتخاب کرد، افزایش یافته‌اند.

همچنین یک باغ کوچک در مجتمع وجود دارد که دارای مواد اولیه استفاده شده در غذاهای رستوران است، به خصوص سالاد‌ها در رستوران صفر.

۹. بزرگ‌ترین مرکز غواصی در مالدیو

فروشگاه غواصی Dive Oceanus دارای گواهینامه PADI است و همه چیز را از غواصی تا گردش‌ها ارائه می‌دهد. غواصی در مجتمع آفتاب شما را قطعاً خوش‌حال خواهد کرد! بزرگ‌ترین مرکز غواصی در مالدیو، غواصی Oceanus همیشه چیزی دارد که در حال انجام باشد!

۱۰. مجتمع آفتاب برای مسافران با بودجه‌ای مناسب است

مجتمع نه زیبا است و نه شیک، اما نیازهای اکثر مسافران با بودجه را برآورده می‌کند. فقط بدانید که مجتمع‌های بسیار بهتری در مالدیو برای همین یا فقط کمی با قیمت بیشتر وجود دارند.

جزیره خود به شگفتی زیبا است. باغ‌های گل، درختان نخل سایه، و انواع پرندگان و خفاش‌ها را در زمین‌های استوایی می‌توان دید. مجتمع آفتاب نهایتاً ارزان‌تر از قیمت‌های دیگری است که ممکن است آخرین روند ساختمانی را داشته باشند، اما بدون شک زیبایی طبیعی ساحل را دارد.

آدرس

Nalaguraidhoo, 00220 Maamigili, Maldives